18 Kasım 2010 Perşembe

Agora Flo

Bayram alışverişi için Agoranın altını üstüne getirdik.Tanıdık simalar vardı bayram için bol bol şeker ve lokum satın alanlar.Ayakkabılara baktık.Çizme fiyatları 50,60,70 ve 500 lere kadar çıkıyor.İtalyan çizmelerine bayıldım ama bütçemi zorlayacak sınırdaydılar.Öneri üzerine Polaris mağazasına gittik.Kısa bir araştırmadan sonra uygun fiyatlı bir çizme buldum.Denedim ayağıma gayet iyi geldi.Satın aldık.Kasiyer bayanla hoş sohbet ettik Zeynebin resmini çektik.Bebek odasına gidip yeni çizmelerimi denedim.Ama sol ayağımı sıkmaya başladı.Hemen mağazaya gidip değiştirmek istediğimi söyledim.Haftasonu değiştirmiyoruz hatta faturayada belirttik dediler.Ufak bir şaşkınlığın ardından elimdeki faturaya baktım gerçektende öyle yazıyordu.Israr ettim genel merkezden kilit konuyor yapabileceğimiz bir şey yok dediler.Çaresiz döndük.Pazartesi günü yani arefe günü ablam ve yeğenim yola düşüp çizmeleri değiştirmeye gitmişler.Bu seferde arefe günü değiştirmiyoruz demişler.Bu çizme tozlu alamayız gibi gerekçeler göstermişler.Ablamın ısrarı üzerine razı olup değiştirmişler.Uzun bir uğraştan sonra çizmeler elime ulaştı ama keşke baştan mağazanın içinde iyice dolaşsaydım diye söylenmeden duramadım.Siz siz olun polaris mağazasında haftasonları ayakkabı alırken değiştirmenin zorluklarını göz önüne getirin.

2 yorum:

Dominika dedi ki...

polarisin internet sitesinde bende bir çizme beğenmiştim.. fiyatı da piyasaya göre uygundu. almayı düşünüyordum.değiştirmede bu kadar sorun çıkarttıklarını öğrenmem iyi oldu :)) ona göre deneyeceğim şimdi ayakkabı ve çizmeleri.emin olmadan almak yok :))

Kardeşim dedi ki...

evet canım.Bayramda yok yere iki kez uğraştık.Onlarda haklı müşteri fazla yoğunluk çok ama başka zamanda satış yok diye şikayet ederler değilmi?EEE satış yapıncada müşteri memnuniyetini gözönünde tutmak gerek.