12 Ağustos 2009 Çarşamba

Kırkyama Çocuk yatağı örtüsü






Oğullarım için yaptığım kırkyama aplike örneği...Sevgili arkadaşlarım İclal,Ayten,Berrin,Ayla,Nevser hepsinin emeği var...Tam bir kırkyama.Düğmelerin geçmişi epey eski.Hani annelerimiz hep "lazım olur"deyip bi kenara atarlar...Hatice hocamın bi kenarda beklettiği düğmeler bakın nasıl güzel oldu.Kareli kumaş benim eski gömleğim ,açık mavi ise eşimin yıpranan gömleğine ait.Yorganlama tekniğiyle dalgalar ve martılar da özenle işlendi...Nasıl beğendiniz mi?Hadiii hanımlar değerlendirin eskileri...Çocuk odaları renklensin şenlensin.

3 yorum:

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba ramazan koşturmacasından dolayı yorumunu yeni okudum.ben kursa gitmeden önce 1 sene kadar eşimden direksiyon dersi aldım ama kursa başadıktan sonraki 2 ay içinde daha çok ilerleme kaydettim.malesef nereyse 1 aydır hiç kullanmadım.
kursa başlamadan önce bir hazırlık yapmadım, 1 kitap ve cd'ler veriyorlar kurs başladıktan sonra bunlara çalıştım birde internetten geçmiş senenin sorularını çözdüm bol bol, soru çözmek çok işe yarıyor.
kurs ücreti toplamda 600 tl civarı tutuyor.
trafik ve çevre, ilk yardım ve motor dersleri var.yazılı sınavında birer soru bilemedim.direksiyon sınavımsa heycanlamamdan dolayı kötü geçti ve 75 aldım.70'le geçiliyor ama en az 85 bekliyordum.evimin etrafında trafiğe çıkıyordum ama sınav kötü geçti malesef.
inşallah yardımcı olabilmişimdir.sormak istediğin başka birşey olur seve seve cevaplarım.şimdiden kolay gelsin.

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba ramazan koşturmacasından dolayı yorumunu yeni okudum.ben kursa gitmeden önce 1 sene kadar eşimden direksiyon dersi aldım ama kursa başadıktan sonraki 2 ay içinde daha çok ilerleme kaydettim.malesef nereyse 1 aydır hiç kullanmadım.
kursa başlamadan önce bir hazırlık yapmadım, 1 kitap ve cd'ler veriyorlar kurs başladıktan sonra bunlara çalıştım birde internetten geçmiş senenin sorularını çözdüm bol bol, soru çözmek çok işe yarıyor.
kurs ücreti toplamda 600 tl civarı tutuyor.
trafik ve çevre, ilk yardım ve motor dersleri var.yazılı sınavında birer soru bilemedim.direksiyon sınavımsa heycanlamamdan dolayı kötü geçti ve 75 aldım.70'le geçiliyor ama en az 85 bekliyordum.evimin etrafında trafiğe çıkıyordum ama sınav kötü geçti malesef.
inşallah yardımcı olabilmişimdir.sormak istediğin başka birşey olur seve seve cevaplarım.şimdiden kolay gelsin.

mutfaktelaşı dedi ki...

bu arada yazmayı unuttum yatak örtüleri harika olmuş ellerine sağlık tabi yardım edenlerinde.